تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 21:54
280 بازدید
کد خبر : 208836

آنر سه سال پس از تبدیل شدن به یک شرکت مستقل، خود را برای عرضه اولیه سهام آماده می کند

آنر سه سال پس از تبدیل شدن به یک شرکت مستقل، خود را برای عرضه اولیه سهام آماده می کند

به گزارش صبح نیوز و به نقل از گسمارنا آنر پس از جدا شدن از هوآوی در اواخر سال ۲۰۲۰، مسیر خود را آغاز کرد. از آن زمان تاکنون رشد سریعی را تجربه کرده است و اکنون آماده ورود به مرحله بعدی زندگی خود است – مدیران آنر در حال آماده سازی یک عرضه اولیه عمومی

به گزارش صبح نیوز و به نقل از گسمارنا آنر پس از جدا شدن از هوآوی در اواخر سال ۲۰۲۰، مسیر خود را آغاز کرد. از آن زمان تاکنون رشد سریعی را تجربه کرده است و اکنون آماده ورود به مرحله بعدی زندگی خود است – مدیران آنر در حال آماده سازی یک عرضه اولیه عمومی (IPO) هستند.

جزئیات کلیدی در حال حاضر مخفی مانده است – سهام شرکت در کجا و چه زمانی فهرست می شود؟ با این حال، هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن تا قبل از آن وجود دارد و با سازماندهی مجدد هیئت مدیره شروع می شود.

پس از انتخابات در جلسه سهامداران، آقای وو هوی به عنوان مدیر و رئیس هیئت مدیره و آقای وان بیائو به عنوان نایب رئیس فعالیت خواهند کرد. این همه چیز نیست، هیئت مدیره شاهد تغییرات بیشتر برای پذیرش تنوع و برآورده کردن الزامات نظارتی خواهد بود.

بر اساس داده های IDC و Counterpoint، بازار گوشی های هوشمند در چین همچنان در حال سقوط است (اما نشانه هایی از بهبودی آتی وجود دارد). آنر همچنان توانسته است فروش خود را افزایش دهد (در مقایسه با سه ماهه سوم سال گذشته) و در حال حاضر بزرگ‌ترین برند گوشی‌های هوشمند در کشور بالاتر از vivo است. بازار اروپا نیز چندان داغ نیست، زیرا برندهای معتبری که سال به سال محموله‌های خود را کاهش می‌دهند (بر اساس داده‌های Counterpoint)، اما آنر بار دیگر توانست سهم خود را افزایش دهد (تنها برندی که در بین ۵ برند برتر این کار را انجام می‌دهد).

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 5 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.