تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1402 - 20:33
126 بازدید
کد خبر : 208814

الکترونیک آرتز بازی فوتبال “FC 24” را در شروعی تازه پس از جدایی فیفا راه اندازی کرد

الکترونیک آرتز بازی فوتبال “FC 24” را در شروعی تازه پس از جدایی فیفا راه اندازی کرد

به گزارش صبح نیوز و به نقل از رویترز ۲۹ سپتامبر (رویترز) – الکترونیک آرتز (EA.O) روز جمعه اولین بازی فوتبال خود را بدون برچسب فیفا راه اندازی کرد، شرط می بندم که عنوان “FC 24” آن شتاب را در پرفروش ترین فرنچایز خود حفظ کرده و سدی در برابر رکود صنعت خواهد کرد. .

A smartphone with the Electronic Arts logo is seen in front of a displayed stock graph in this illustration

به گزارش صبح نیوز و به نقل از رویترز ۲۹ سپتامبر (رویترز) – الکترونیک آرتز (EA.O) روز جمعه اولین بازی فوتبال خود را بدون برچسب فیفا راه اندازی کرد، شرط می بندم که عنوان “FC 24” آن شتاب را در پرفروش ترین فرنچایز خود حفظ کرده و سدی در برابر رکود صنعت خواهد کرد. .

یک همکاری نزدیک به سه دهه بین EA و فیفا در سال گذشته به دلیل آنچه که گزارش‌های رسانه‌ها می‌گفتند خواسته‌هایی بود که سازنده بازی‌های ویدیویی پرداخت سالانه ۱۵۰ میلیون دلاری خود به هیئت حاکمه فوتبال جهان را دو برابر کرد، پایان یافت.

این امر باعث شده است که “FC 24” از دید و ارزش بازاریابی که برند فیفا از آن لذت می برد، برخوردار نباشد. موفقیت بازی برای EA بسیار مهم است زیرا برخی از تحلیلگران تخمین می زنند که این فرنچایز بخش عمده ای از فروش این شرکت و ارزش بازار ۳۲ میلیارد دلاری آن را تشکیل می دهد.

Joost Van Dreunen، مدرس مدرسه کسب و کار Stern در دانشگاه نیویورک در خبرنامه خود گفت: «پایان چنین مشارکت پرمخاطبی… آینده نامشخصی برای ناشر ایجاد می کند.

هم گیمرها که از تضعیف این امتیاز می‌ترسند و هم سرمایه‌گذارانی که نگران تاثیر آن بر توانایی EA برای درآمدزایی هستند، از نزدیک دنبال می‌کنند.

EA سعی کرده جذابیت «FC 24» را با ویژگی‌های جدیدی مانند بازی بین پلتفرمی و فناوری HyperMotion V که از داده‌های فیلم واقعی برای برنامه‌ریزی حرکات درون بازی استفاده می‌کند، افزایش دهد.

نسخه استاندارد بازی با قیمت ۶۹.۹۹ دلار در ایالات متحده به فروش می رسد، در حالی که نسخه نهایی با قیمت ۹۹.۹۹ دلار به فروش می رسد.

تحلیلگران همچنین بر این باورند که تقسیم فیفا باید بودجه بازاریابی بیشتری را برای “FC 24” باز کند، زیرا مجوزهای بسیاری از لیگ های فوتبال، تیم ها و بازیکنان را حفظ کرده است.

مایکل پچر، تحلیلگر Wedbush Securities گفت: EA قبل از از دست دادن نام فیفا کمتر از ۱۰٪ را در بازاریابی هزینه کرده است و آنها احتمالاً می توانند این مقدار را دو برابر کنند و به ۱۶٪ برسانند.

“من مطمئن هستم که فروش متضرر نخواهد شد… شرکت انتظار کاهش کوچکی را دارد و آنها در مورد ۵٪ صحبت می کنند.”

Pachter همچنین به قدرت حالت بازی Ultimate Team این فرنچایز اشاره کرد که با اجازه دادن به گیمرها برای خرید بسته های کارت برای ایجاد تیم های مجازی خود، سالانه بیش از یک میلیارد دلار فروش دارد.

این به EA کمک کرده است در زمانی که دیگر بازی‌هایش از جمله Apex Legends با کاهش سرعت پس از همه‌گیری دست و پنجه نرم می‌کنند. این شرکت در سه ماهه گذشته انتظارات خالص رزرو را از دست داد و ۶ درصد از نیروی کار خود را در ماه مارس اخراج کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.