تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 - 16:18
166 بازدید
کد خبر : 208822

قیمت کریپتو امروز: بیت کوین به ۳۵۰۰۰ دلار نزدیک‌تر می‌شود.

قیمت کریپتو امروز: بیت کوین به ۳۵۰۰۰ دلار نزدیک‌تر می‌شود.

به گزارش صبح نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ بیت کوین روز پنجشنبه با افزایش ۱.۷۸ درصدی ارزش خود روبرو شد زیرا قیمت بیت کوین، پرکاربردترین ارز دیجیتال، به ۳۴۶۹۰ دلار (تقریباً ۲۸.۸ میلیون روپیه) رسید. این اولین بار در شش ماه گذشته است که قیمت بیت کوین تا این حد به مرز ۳۵۰۰۰ دلار

Crypto Price Today: Bitcoin Inches Closer to $35,000 Mark as Values of Altcoins Like Ripple and Stellar Drop

به گزارش صبح نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ بیت کوین روز پنجشنبه با افزایش ۱.۷۸ درصدی ارزش خود روبرو شد زیرا قیمت بیت کوین، پرکاربردترین ارز دیجیتال، به ۳۴۶۹۰ دلار (تقریباً ۲۸.۸ میلیون روپیه) رسید. این اولین بار در شش ماه گذشته است که قیمت بیت کوین تا این حد به مرز ۳۵۰۰۰ دلار (تقریباً ۲۹ میلیون روپیه) رسیده است. در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت بیت کوین ۷۴۰ دلار (تقریبا ۶۱۵۶۰ روپیه) افزایش یافت. در پس‌زمینه این موضوع، بیشتر ارزهای دیجیتال شاهد افزایش ارزش خود بودند و دارندگان چندین دارایی کریپتو امروز به سود خود دست یافتند.

ارزش اتر در روز پنجشنبه ۰.۰۸ درصد افزایش یافت و ارزش معاملاتی این دارایی را به ۱۷۹۳ دلار (تقریباً ۱.۴۹ میلیون روپیه) رساند. در روز گذشته، قیمت اتر به میزان ۵ دلار (تقریباً ۴۱۵ روپیه) افزایش یافت. رالی بیت کوین توسط موجی از سرمایه گذاران جدید و کوچکتر که به بازار هجوم آورده اند حمایت می شود. در مورد ورود شرکت های مدیریت دارایی بزرگتر به عرصه بیت کوین، سر و صدایی قابل لمس وجود دارد. راجاگوپال منون، معاون وزیرX به Gadgets360 گفت: این انتظار افزایش یافته به دنبال احتمال چراغ سبز SEC ایالات متحده برای یک صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) است.

ارزش کلی بخش کریپتو در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۹۴ درصد افزایش یافت. ارزش بازار بخش دارایی‌های دیجیتال، در حال حاضر، بر اساس CoinMarketCap، ۱.۲۸ تریلیون دلار (تقریباً ۱,۰۶,۵۳,۲۶۷ کرور) است. سودهای ثابت ثبت شده توسط BTC، قیمت ETH و سایر آلتکوین های اصلی را تحت الشعاع قرار داده است. این امر منجر به تسلط BTC شده است که به بالاترین حد خود در ۳۰ ماه گذشته بیش از ۵۴ درصد رسیده است. بالاترین میزان از آوریل ۲۰۲۱. از نظر سایر ارزهای دیجیتال، توسعه دهندگان Polygon اعلام کرده اند که قراردادهای هوشمند توکن POL آینده در شبکه اصلی اتریوم فعال شده است، زیرا بلاک چین Polygon برنامه های خود را پیش می برد. انتظار می‌رود توکن POL روی تمام بلاک‌چین‌هایی که در بالای شبکه Polygon اجرا می‌شوند معتبر باشد.»
ارزهای رمزپایه که ارزششان کاهش یافت عبارتند از بایننس کوین، ریپل، لایت کوین، استلار، یونی‌سواپ و بیت کوین SV. Neo Coin، Zcash، Dash، Status، Ardor و Braintrust نیز در حال حاضر با ارزش های پایین تری معامله می شوند.

از آنجایی که سرمایه گذاران در این مرحله از بازار با منحنی ریسک راحت می شوند، آلت کوین ها ممکن است شاهد افزایش علاقه سرمایه گذاران باشند که منجر به اصلاح سلطه بیت کوین می شود. در ادامه فشار نهادی Web3، Mastercard و MoonPay در حال همکاری برای کشف اینکه چگونه فناوری Web3 مبتنی بر بلاک چین می‌تواند وفاداری مصرف‌کننده را در فضای پرداخت کریپتو و NFT افزایش دهد، همکاری می‌کنند. «احساسات بازار در حال حاضر مثبت‌ترین میزان از نوامبر ۲۰۲۱ است، همانطور که شاخص ترس و طمع کریپتو به ۷۲ رسید که نشان‌دهنده یک احساسات صعودی قوی است. جالب توجه است که توکن‌های میم مانند PEPE با افزایش بیش از ۲۵ درصدی در روز گذشته، دستاوردهای قابل توجهی را تجربه کرده‌اند.» تیم تحقیقاتی CoinDCX افزود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.