تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردین 1403 - 12:24
375 بازدید
کد خبر : 208853

استیون یون از اولین آشنایی خود با « invencible» و برنامه‌هایش پس از فصل سوم می‌گوید

استیون یون از اولین آشنایی خود با « invencible» و برنامه‌هایش پس از فصل سوم می‌گوید

  به گزارش دانلود فیلم و به نقل از برخورد دهنده فصل دوم سریال invencible بالاخره با یک پایان‌بندی انفجاری و به طرز شگفت‌آوری احساسی و پر از خشونت، اشک، مرگ و لحظات تاثیرگذار شخصیت‌ها به پایان رسید. استیون یون با رابرت کرکمن، خالق invencible، غریبه نیست، زیرا او به طور به یاد ماندنی نقش

 

به گزارش دانلود فیلم و به نقل از برخورد دهنده فصل دوم سریال invencible بالاخره با یک پایان‌بندی انفجاری و به طرز شگفت‌آوری احساسی و پر از خشونت، اشک، مرگ و لحظات تاثیرگذار شخصیت‌ها به پایان رسید.

استیون یون با رابرت کرکمن، خالق invencible، غریبه نیست، زیرا او به طور به یاد ماندنی نقش گلن را در هفت فصل اول «مردگان متحرک» بازی کرد. با این حال، حرفه یون پس از کشته شدن شخصیت محبوبش همچنان به اوج خود رسیده است. او اکنون به خاطر نقشش در فیلم «میناری» نامزد جایزه اسکار شده است، به خاطر نقشش در سریال موفق نتفلیکس «بیف» برنده‌ی جایزه‌ی امی شده است، با فیلمسازان مطرحی مانند بونگ جون-هو و جوردن پیل کار کرده است و تا به حال بسیار نزدیک بود به دنیای سینمایی مارول بپیوندد.

 

در حالی که به احتمال زیاد هرگز شاهد حضور یون در نقش Sentry نخواهیم بود، اما نقش او به عنوان مارک گریسون، ابرقهرمان نوجوان در invencible به اندازه‌ی کافی رضایت‌بخش است. با اینکه یون در مقابل دوربین حضور ندارد، اما صداپیشگی او در این سریال در طول دو فصل گذشته فوق‌العاده بوده است. یون در مصاحبه‌ی اختصاصی با کولایدر، درباره‌ی دوستی‌اش با رابرت کرکمن، طرفدار بودنِ اثر اصلی، پیشرفت در فصل سوم و حتی اشاره‌ای به فیلم بعدی‌اش، «میکی ۱۷»، جایی که دوباره با بونگ جون-هو همکاری می‌کند، صحبت کرد. 

 

استیون یون برای اولین بار با سریال « invencible» در زمان فیلمبرداری فصل اول «مردگان متحرک» آشنا شد.

مصاحبه‌کننده: خب، من طرفدار پر و پا قرص «invencible» هستم و با دیدن این چهار قسمت اخیر، دیوانه شده بودم. کنجکاوم، اولین واکنش شما به خواندن فیلمنامه‌ی این قسمت‌ها چه بود؟

استیون یون: خب، آن‌ها بعضی از کمیک‌ها را دنبال می‌کنند، و من آن‌ها را خوانده‌ام، بنابراین برای من بیشتر شبیه تایید است و می‌گویم، «اوه، باحاله. ما به اینجا می‌رسیم.» این خیلی سرگرم‌کننده خواهد بود. فکر می‌کنم برای من، این که بتوانم داستان و رشد و مسیر مارک را قطعه قطعه تعریف کنم، واقعاً سرگرم‌کننده است. پس امیدوارم مردم از آن لذت ببرند.

 

مصاحبه‌کننده: پس اولین بار چطور با کمیک‌ها آشنا شدید؟

 

استیون یون: زمانی که در حال فیلمبرداری فصل اول «مردگان متحرک» بودم، خودم را غرق در تمام آثار کرکمن کردم، و آن‌ها مثل این بودند که، «آیا invencible را خوانده‌ای؟» و من گفتم، «اصلاً اسمش را هم نشنیده‌ام.» پس آن را برایم فرستادند، و تقریباً تمامش را در یک نشست خواندم. و تمام. این معرفی من به کمیک‌ها بود. بعد از آن، وقتی به من گفت که دارد سریال را می‌سازد و از من خواست که بخشی از آن باشم، گفتم، «بله. بدون شک.» 

 

مارک گریسون بسیار عصبی‌تر از استیون یون است

مصاحبه‌کننده: خب، فکر می‌کنم یکی از بخش‌های موردعلاقه‌ی من در این سریال، با وجود تمام آشفتگی ابرقهرمانی و خشونت، این است که سریال را بسیار قابل‌ارتباط و انسانی می‌بینم. کنجکاوم، چقدر از شخصیت خودت را به مارک وارد می‌کنی و بیشتر در چه چیزهایی احساس نزدیکی با او می‌کنی؟

 

استیون یون: فکر می‌کنم مارک بسیار بیشتر از من عصبی است. بارها در حین ضبط پیش می‌آید که به خاطر نوجوان بودن و عصبانیت‌های مارک، چشمانم را بالا می‌اندازم [می‌خندد]. در این‌صورت، هدف من این است که نسبت به آن بخش از خودم که در جوانی هم همینطور بودم، دلسوزی داشته باشم. نمی‌دانم چقدر از خودم را وارد نقش می‌کنم، اما مطمئناً آن مسیر را طی کرده‌ام. من هم نوجوان بوده‌ام، با پدر و مادرم، به‌خصوص پدرم، کلنجار می‌رفتم، همان‌طور که همه ما این دوران را داشته‌ایم. فکر می‌کنم ما یک داستان اسطوره‌ای کلاسیک را تعریف می‌کنیم، داستان کسی که به خودشناسی می‌رسد و متوجه می‌شود که شاید شخصیت‌های جلوی او، هم برای کمک کردن آنجا هستند و هم برای اینکه مانعی بر سر راه او باشند، درست مثل یک اژدها.

 

مصاحبه‌کننده: با توجه به کمیک‌ها، می‌دانم که بازیگران زیادی در این سریال حضور دارند و صداپیشگان زیادی هم هستند. وقتی با صداپیشگان صحبت می‌کنم، همیشه کنجکاوم که آیا شما با هیچ‌کدام از بازیگران دیگر ضبط مشترک دارید یا همه کارها را به تنهایی انجام می‌دهید؟

 

استیون یون: متأسفانه، ما با هم ضبط نمی‌کنیم. بر اساس تجربه‌ی من، در بیشتر کارهای صداپیشگی، به صورت انفرادی ضبط می‌کنید. رویای هر کسی است که بتواند همه با هم کار کند. در یک سریال دیگر این فرصت را داشتیم، اما در این سریال زیاد همدیگر را نمی‌بینیم. اما با این حال، همه در این سریال فوق‌العاده‌اند، پس مشکلی نیست. درود به مریدیث [لین] و مارک [دلا فوئنته] و سایمون [راسیوپا].

 

مصاحبه‌کننده: از آنجایی که نقش یک دانش‌آموز دبیرستانی را بازی می‌کنید، آیا برای اینکه بتوانید احساسات یک نوجوان را منتقل کنید، به ویدیوهای قدیمی خودتان در دبیرستان نگاه می‌کنید؟ شما این کار را خیلی خوب انجام می‌دهید. گاهی اوقات در فیلم‌های دیگر کاملاً مشخص است، اما به نظر من صدای شما واقعاً صدای یک نوجوان است.

 

استیون یون: اوه، چه جالب! فکر می‌کنم چیزهایی که او می‌گوید ذاتاً نوجوانانه هستند، می‌دانید؟ فکر می‌کنم نویسندگی به این شکل کاملاً نوجوانانه است. ما خیلی تلاش می‌کنیم تا مطمئن شویم که مارک لزوماً از روی آگاهی صحبت نمی‌کند. فکر می‌کنم او همیشه فقط در حال واکنش نشان دادن است، بنابراین صدایش کمی بالاتر، کمی لوس‌تر و کمی عصبانی‌تر می‌شود. بنابراین، ما هنگام ساخت آن به این موضوع توجه می‌کنیم.

 

مصاحبه‌کننده: می‌دانم که شما پدر هستید، بنابراین کنجکاوم، در این سریال یک خط داستانی کامل در مورد والدین با دبی و حتی با مارک، در رابطه با بزرگ کردن الیور وجود دارد. آیا تا به حال در هیچ یک از آن بخش‌های سریال ورودی داشته‌اید؟

 

استیون یون: اوه، نه بابا، اصلاً. من کاملاً به آن‌ها اعتماد دارم. احتمالاً اگر وارد آن بخش می‌شدم، داستان را خراب می‌کردم. بنابراین، فقط منتظر کاری که آن‌ها انجام می‌دهند می‌مانم و فقط کار خودم را انجام می‌دهم.

 

مصاحبه‌کننده: به جز خانواده‌ی گریسون و شخصیت‌های اصلی، آیا در این سریال یا حتی در کمیک‌هایی که هنوز در سریال ظاهر نشده‌اند، شخصیت مورد علاقه‌ای دارید؟

 

استیون یون: فکر نمی‌کنم. نمی‌دانم به اندازه‌ی کافی جلو هستم که بدانم. بسیاری از ویلترومیتی‌ها هستند که دیدنشان واقعاً هیجان‌انگیز است، اما فراتر از آن، چیز زیادی نمی‌گویم. 

 

بروزرسانی‌های فصل سوم « invencible»

مصاحبه‌کننده: کمی درباره‌ی فصل سوم می‌خواهم بپرسم. یادم می‌آید که وقتی فصل اول منتشر شد، فکر می‌کنم شما گفتید چند ماه از ضبط‌تان باقی مانده است. می‌خواستم بدانم کار روی فصل سوم تا چه حد پیشرفت کرده است؟ آیا ضبط قسمت‌هایی از آن را شروع کرده‌اید؟

استیون یون: برای ما، آن وقفه‌ی طولانی اصلاً خوشایند نبود. بنابراین، سخت کار کرده‌ایم تا backlog زیادی را که وجود داشت، جبران کنیم. می‌خواهیم زمان‌بندی انیمیشن را به درستی انجام دهیم، بنابراین بله، ما در حال کار هستیم. داریم قسمت‌ها را آماده می‌کنیم. می‌دانیم چه خبر است.

 

مصاحبه‌کننده: ارزش صبر کردن را داشت. همکار و دوست من هم طرفدار پر و پا قرص « invencible» است و او فقط می‌گفت، «چرا باید انقدر صبر کنیم؟» من به او گفتم، «ارزشش را دارد. ارزشش را دارد.»

 

استیون یون: عالیه! قدردانی می‌کنم.

 

مصاحبه‌کننده: همچنین واقعاً می‌خواهم بدانم، آیا آن‌ها برنامه‌هایی فراتر از فصل سوم هم دارند؟ آیا این یک پروژه‌ی مداوم خواهد بود که ادامه پیدا می‌کند؟

 

استیون یون: فکر می‌کنم رابرت [کرکمن، خالق سریال] احتمالاً یک خط داستانی کامل را برنامه‌ریزی کرده است. نمی‌دانم که آیا می‌توانیم این داستان را برای همیشه تعریف کنیم، اما خب، من مسئول این قضیه نیستم. فکر می‌کنم رابرت برنامه‌ی واقعاً خوبی برای آن دارد، بنابراین در حال حاضر، مطمئناً داستان‌های جالبی برای تعریف خواهیم داشت.

 

مصاحبه‌کننده: برای سوال آخر، اگر از شما نپرسم کوتاهی کرده‌ام، چون من طرفدار پر و پا قرص بونگ جون-هو هستم، و می‌دانم که فیلم «میکی ۱۷» شما به زودی اکران می‌شود. کنجکاوم که آیا می‌توانید درباره‌ی تجربه‌ی کار بر روی آن فیلم یا درباره‌ی شخصیت خود چیزی بگویید؟

 

استیون یون: احتمالاً نمی‌توانم چیزی بگویم، اما باید بگویم از نظر تجربی، کارگردان بونگ یکی از انسان‌های موردعلاقه‌ی من و یکی از هنرمندان موردعلاجم است. این را می‌دانم، انتظارش را ندارم، اما می‌دانم که هر بار کار کردن با او فوق‌العاده و واقعاً شگفت‌انگیز خواهد بود. چیزی که واقعاً عالی است این است که فکر نمی‌کنید او می‌تواند شما را غافلگیر کند، بلکه دیدن این‌که او هر بار شما را غافلگیر می‌کند، واقعاً فوق‌العاده است، مثل این‌که، «وای، این هنرمند فقط به حفاری عمیق‌تر و عمیق‌تر ادامه می‌دهد و توانایی‌های بیشتری را به ما نشان می‌دهد.» بنابراین، واقعاً از او سپاسگزارم. از این‌که توانستم با او کار کنم، سپاسگزارم. او بهترین است.  

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 17 در انتظار بررسی : 17 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.