تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1403 - 16:20
29 بازدید
کد خبر : 208856

گوگل از Pixel 9، ۹ Pro، ۹ Pro XL و ۹ Pro Fold، هفته ۳۳ در حال بررسی رونمایی کرد.

گوگل از Pixel 9، ۹ Pro، ۹ Pro XL و ۹ Pro Fold، هفته ۳۳ در حال بررسی رونمایی کرد.

  گوگل رویداد Pixel خود را دو ماه قبل برگزار کرد و از بزرگترین مجموعه پیکسل‌ها – چهار – رونمایی کرد. پیکسل ۹ مورد انتظار با OLED 6.3 اینچی ۱۲۰ هرتزی، بدنه تخت، چیپست جدید Tensor G4 و یک دوربین با زاویه فوق عریض ارتقا یافته وارد بازار شد. برای اولین بار، گوگل یک گوشی

 

گوگل رویداد Pixel خود را دو ماه قبل برگزار کرد و از بزرگترین مجموعه پیکسل‌ها – چهار – رونمایی کرد. پیکسل ۹ مورد انتظار با OLED 6.3 اینچی ۱۲۰ هرتزی، بدنه تخت، چیپست جدید Tensor G4 و یک دوربین با زاویه فوق عریض ارتقا یافته وارد بازار شد.

برای اولین بار، گوگل یک گوشی پرو کوچکتر در پیکسل ۹ پرو ساخت – همان صفحه نمایش ۶.۳ اینچی، اما با پنل LTPO برتر، دوربین سلفی بهتر و لنز زوم پریسکوپ. Pixel 9 Pro XL پرچمدار بزرگ معمولی است، اما یک XL به نام آن اضافه شده و یک صفحه نمایش ۰.۱ اینچی برآمدگی دارد. تنسور G4 و سیستم دوربین آن با پیکسل ۹ پرو کوچکتر مشترک است.

در نهایت، Pixel 9 Pro Fold بدنه بازطراحی‌شده و نازک‌تر، نمایشگرهای بزرگ‌تر و لولای به‌روز شده را به ارمغان می‌آورد.

Google Pixel 9 و Pixel 9 Pro XL در پایان ماه اوت عرضه خواهند شد، در حالی که Pixel 9 Pro و ۹ Pro Fold در ماه سپتامبر عرضه خواهند شد.

گوگل همچنین از Pixel Watch 3 رونمایی کرد که برای اولین بار در دو اندازه عرضه می شود – ۴۱ میلی متری معمولی و ۴۵ میلی متری جدید. دارای همان Snapdragon W5+ Gen 1 SoC برای پوشیدنی ها و مجموعه حسگرهای مشابهی مانند مانیتور HR، خوانش ECG، SpO2، دماسنج پوست و GPS است. اضافه شدن جدید تراشه UWB است.

منبع:gsmarena

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 5 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.