تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 - 14:59
343 بازدید
کد خبر : 208833

سامسونگ سری گلکسی اس ۲۲ به‌روزرسانی One UI 6 بر اساس اندروید ۱۴ دریافت می‌کند

سامسونگ سری گلکسی اس ۲۲ به‌روزرسانی One UI 6 بر اساس اندروید ۱۴ دریافت می‌کند

به گزارش صبح نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ طبق گزارش‌ها، سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ دریافت به‌روزرسانی اندروید ۱۴ را در بریتانیا و کشورهای اروپایی مطابق با برنامه‌ای که اخیراً تأیید شده است آغاز کرده است. این به روز رسانی One UI 6 – جدیدترین پوسته سفارشی شرکت کره جنوبی – به همراه وصله

Samsung Galaxy S22 Series Reportedly Receiving One UI 6 Update Based on Android 14

به گزارش صبح نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ طبق گزارش‌ها، سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ دریافت به‌روزرسانی اندروید ۱۴ را در بریتانیا و کشورهای اروپایی مطابق با برنامه‌ای که اخیراً تأیید شده است آغاز کرده است. این به روز رسانی One UI 6 – جدیدترین پوسته سفارشی شرکت کره جنوبی – به همراه وصله امنیتی اندروید نوامبر ۲۰۲۳ را برای گوشی های هوشمند Galaxy S22، Galaxy S22+ و Galaxy S22 Ultra به ارمغان می آورد. ظاهراً به‌روزرسانی اندروید ۱۴ با نسخه سیستم‌افزار S908BXXUDWK4 عرضه می‌شود و حجم آن ۳ گیگابایت است. سری فعلی گلکسی S23 در هفته آخر اکتبر به‌روزرسانی پایدار One UI 6.0 مبتنی بر اندروید ۱۴ را دریافت کرد.

طبق پست‌های متعدد در X، به‌روزرسانی One UI 6 مبتنی بر اندروید ۱۴ برای Samsung Galaxy S22، Galaxy S22+ و Galaxy S22 Ultra در حال حاضر در بریتانیا و کشورهای اروپایی از جمله هلند منتشر می‌شود. گفته می شود که این به روز رسانی دارای حجم ۳ گیگابایت است و بسته به نوع و منطقه، دارای نسخه سیستم عامل S906BXXU6DWK4، S906BOXM6DWK4 یا S906BXXU6DWK4 است. همچنین طبق گزارش‌ها، پچ امنیتی اندروید نوامبر را به گوشی‌های سری گلکسی S22 در مناطق فوق‌الذکر می‌آورد.

در حال حاضر، نسخه پایدار One UI 6 Galaxy S22 برای شرکت‌کنندگان در نسخه بتا در دسترس است. هنگامی که عرضه برای همه کاربران بتا کامل شد، به دستگاه‌های دارای Android 13 می‌رسد. این به‌روزرسانی ویژگی‌های اصلی Android 14 را در کنار ترفندهای One UI 6 به خانواده Galaxy S22 اضافه می‌کند. پنل تنظیمات سریع و Samsung DeX بهبودهایی را دریافت خواهند کرد، در حالی که تعدادی سفارشی سازی صفحه قفل و کنترل های دوربین جدید وجود خواهد داشت. این به روز رسانی فونت سیستمی جدید، ویجت های جدید را به ارمغان می آورد و سبک جدیدی از ایموجی را به صفحه کلید سامسونگ اضافه می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 10 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.